اجرای طرح مسکن اجتماعی برنامه مهم دولت در سالجاری است - قیدار شهر جد پیامبراسلام
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وب

لینک دوستان
جستجوی وب
برچسب‌ها وب

 

 
حاجی زاده :
اجرای طرح مسکن اجتماعی برنامه مهم دولت در سالجاری است
مدیر کل بنیاد مسکن استان زنجان، یکی از برنامه های دولت در سالجاری را اجرای طرح جامع مسکن اجتماعی در کشور یاد کرد وگفت: متولی این طرح بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است و در زنجان هم اجرایی خواهد شد .

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حاجی زاده  ظهر یکشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان افزود:  هدف از اجرای این طرح واگذاری زمین به افراد متوسط جامعه می باشد و اگر این طرح به تصویب برسد دراستان ساخت مسکن اجتماعی اجرایی خواهد شد.

وی، اظهار داشت: همچنین  پرونده مسکن مهر  استان زنجان در نیمه دوم سالجاری در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت بسته می شود و این هم از دیگر برنامه های دولت در سالجاری می باشد.

مدیرکل بنیاد انقلاب اسلامی استان زنجان، از وجود 82 هزار و 450 واحد مسکونی در روستاهای استان زنجان خبر داد و گفت: از این تعداد 43 هزار واحد مسکونی معادل 53 درصد واحدهای روستایی از سال 84 تا امروز بهسازی شده است.

حاجی زاده ، مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی را در سالهای گذشته بسیار خوب عنوان کرد و افزود: طرح بهسازی و مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی در سال جاری هم اجرا خواهد شد.

وی افزود: برای چهار هزار واحد مسکونی روستایی اعتبار تعیین شده است و 25 درصد از این واحدها به بانک های عامل برای دریافت تسهیلات معرفی شده اند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان گفت: تاکنون 15 میلیارد و 500 میلیون تومان برای اجرای طرح‌های هادی روستایی اختصاص یافته است و این اعتبار در 342 پروژه مطالعه یا اجرا می‌شود.

حاجی زاده تاکید کرد: برای هر واحد مسکونی روستایی 10 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی به اجرای طرح مسکن مهر از سوی بنیاد مسکن در شهرهای زیر 25 هزار نفر اشاره کرد و گفت: استان زنجان رتبه برتر را در مقاوم سازی در کشور به خود اختصاص داده است.

مدیرکل بنیاد انقلاب اسلامی زنجان در ادامه گفت: 81 درصد مسکن مهر روستایی در استان اجرایی شده و این میزان در کشور 68 درصد است.

حاجی زاده یادآور شد: 35 هزار واحد مسکونی روستائی در استان زنجان مقاوم‌سازی شده است.




تاریخ : یکشنبه 93/1/31 | 9:20 عصر | نویسنده : یدالله نجفی | نظر


  • paper | قالب وبلاگ | فال حافظ
  • خرید لینک دائمی | ایران موزه