برگزاری کارگاه آموزشی کودهای هیومیکی در شهرستان خدابنده - قیدار شهر جد پیامبراسلام
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وب

لینک دوستان
جستجوی وب
برچسب‌ها وب

 علی عیوضی امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: کارگاه آموزشی کودهای هیومیکی در شهرستان خدابنده با هدف آشنایی کشاورزان صورت گرفته است.

وی به این دوره آموزشی اشاره کرد و افزود: در این دوره آموزشی نحوه مصرف کودهای هیومیکی برای کشاورزان و کارشناسان شهرستان خدابنده آموزش داده شد.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان خدابنده از حضور 61 نفر در این دوره آموزشی خبر داد و تاکید کرد: این کارگاه آموزشی با تدریس اساتید شرکت گلسنگ کویر یزد برگزار شده است.

وی به کودهای هیومیکی اشاره کرد و یادآور شد: کودهای هیومیکی منشأ طبیعی دارند که در این کارگاه به منشأ طبیعی آن اشاره و تاکید شد.

عیوضی با بیان اینکه با مصرف این کودها نیاز به کودهای شیمیایی کاهش می‎یاید، خاطرنشان کرد: علاوه بر

کاهش نیاز به کودهای شیمیایی عوارض مختلف آن را نیز کاهش می‌دهد.

                                                                                                                                                       رئیس جهاد کشاورزی شهرستان کلاس‌های آموزشی برای کشاورزان را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: این کلاس‌های آموزشی در ارتقای کاری کشاورزان موثر است.

وی آموزش را یکی از مهم‎ترین محورها در توسعه بخش کشاورزی عنوان کرد و اظهار داشت: آموزش موجب بالندگی علمی و کاری در بخش کشاورزی می‌شود.

عیوضی با بیان اینکه باید نسبت به برگزاری دوره‎های آموزشی برای کشاورزی اقدام کرد، افزود: تقویت بخش آموزش کشاورزی در سطح شهرستان ضروری است.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان خدابنده افزایش بهره‎وری را یکی از فواید مهم دوره‌های آموزشی دانست و تاکید کرد: برای ارتقای بهره‎وری در بخش کشاورزی باید نسبت به بخش آموزش بهای بیشتری داده شود.

وی به ظرفیت‌های بخش کشاورزی شهرستان خدابنده اشاره کرد و گفت: شهرستان خدابنده دارای ظرفیت‎های مناسبی در بخش‌های مختلف کشاورزی است.

عیوضی استفاده از ظرفیت‌های موجود برای توسعه بخش کشاوری را یادآور شد و تاکید کرد: برای توسعه متوازن کشاوری باید از همه ظرفیت‌های موجود بهره برده شود.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان خدابنده به کشت محصول گلرنگ در اراضی کشاورزی خدابنده اشاره و خاطرنشان کرد: میزان قابل توجهی از این محصول در سال زراعی جدید کشت شده است.

وی با بیان اینکه کشت این محصول دارای فواید اقتصادی مناسبی خواهد بود، افزود: مطابق پیش‌بینی‌ها حجم مناسبی از این محصول کشت و برداشت می‌شود.  

عیوضی با اشاره به طرح‎های توسعه کشاوری در شهرستان خدابنده، اظهار داشت: شهرستان خدابنده در بخش طرح‌های توسعه کشاورزی در سطح استان عملکرد مناسبی داشته است.   




تاریخ : یکشنبه 92/6/17 | 9:21 عصر | نویسنده : یدالله نجفی | نظر


  • paper | قالب وبلاگ | فال حافظ
  • خرید لینک دائمی | ایران موزه