تولید بیش از 5 هزار تن گوشت قرمز در شهرستان خدابنده - قیدار شهر جد پیامبراسلام
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وب

لینک دوستان
جستجوی وب
برچسب‌ها وب

علی عیوضی امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار ما در زنجان اظهار داشت: در سال جاری مطابق پیش‌بینی‌ها 5 هزار و 332 هزار تن گوشت قرمز در شهرستان خدابنده تولید می‌شود.

 وی به تولید گوشت قرمز شهرستان خدابنده اشاره کرد و افزود: شهرستان خدابنده وضعیت تولیدی گوشت خوبی دارد که همواره پاسخگوی نیازهایش بوده است.

 رئیس جهاد کشاورزی شهرستان خدابنده وضعیت تولید گوشت قرمز در شهرستان خدابنده را یادآور شد و تاکید کرد: تولید گوشت قرمز این شهرستان نسبت به سال مشابه آن یک هزار و 472 تن رشد را نشان می‌دهد.

 وی از رشد 38 درصدی تولید گوشت قرمز در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: رشد مناسبی نسبت به سال گذشته صورت گرفته است.

 عیوضی به طرح‌های توسعه کشاورزی اشاره کرد و افزود: تولید این حجم از گوشت یکی از دستاوردهای طرح‌های توسعه کشاورزی در شهرستان خدابنده است.

 رئیس جهاد کشاورزی شهرستان خدابنده با بیان اینکه شهرستان خدابنده وضعیت خوبی در تولید گوشت قرمز دارد، افزود: توسعه خوبی در این بخش از کشاورزی شهرستان صورت گرفته است.            

    وی توجه به بخش توسعه کشاورزی را مهم د انست و تاکید کرد: شهرستان خدابنده در طرح‌های توسعه کشاورزی از وضعیت بسیار خوبی در سطح استان برخوردار است.

 عیوضی بخش دام و طیور شهرستان خدابنده را از بخش‌های فعال عنوان کرد و اظهار داشت: در این بخش فعالیت‌های در سطح شهرستان وجود دارد.

 رئیس جهاد کشاورزی شهرستان خدابنده ظرفیت های توسعه کشاورزی در شهرستان خدابنده را بالا ارزیابی کرد و گفت: باید از ظرفیت  های موجود استفاده بهینه صورت گیرد.

 وی با بیان اینکه در بخش‌های مختلف پیشرفت‌های خوبی انجام شده است، افزود: باید نسبت به ادامه روند رو به رشد در شهرستان تلاش کرد.

 عیوضی برگزاری کلاس‌های آموزشی در شهرستان خدابنده را یادآور شد و گفت: برای افزایش آگاهی و توسعه کشاوری شهرستان کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی مناسبی برگزار می‌شود.

 رئیس جهاد کشاورزی شهرستان خدابنده برگزاری کارگاه‌های آموزشی را مفید و موثر دانست و تاکید کرد: برای افزایش بهره‌وری در بخش کشاورزی نیازمند افزایش آموزش برای کشاورزان هستیم.

 وی به برگزاری کارگاه آموزشی کودهای هیومیکی در خدابنده اشاره کرد و افزود: این کارگاه با هدف آشنایی کشاورزان خدابنده با نحوه مصرف کودهای هیومیکی برگزار شد.

 عیوضی از برگزاری کلاس توجیهی تب کریمه کنگو در شهرستان خدابنده خبر داد و خاطر نشان کرد: این کلاس نیز در راستای فعالیت‌های آموزشی صورت گرفته است.

 رئیس جهاد کشاورزی شهرستان خدابنده به تب کریمه کنگو اشاره کرد و یادآور شد: تب خونریزی دهنده کریمه کنگو یک بیماری حاد ویروسی قابل انتقال از حیوان به انسان است.

 وی با بیان اینکه این کلاس باهمکاری شبکه دامپزشکی شهرستان خدابنده برگزار شده است، افزود: کلاس آموزشی در سالن خوشه طلایی مدیریت جهاد کشاورزی خدابنده برگزار شده است.

 عیوضی به این بیماری اشاره کرد و اظهار داشت: این بیماری در انسان با سردرد شدید، تب، لرز، درد عضلانی، سرخی مخاط چشم، ترس از نور و علائم مشابه آغاز شده و ممکن است با حالت تهوع، گلو درد و گاه با اسهال و درد منتشر شکمی همراه باشد.




تاریخ : جمعه 92/6/22 | 12:53 عصر | نویسنده : یدالله نجفی | نظر


  • paper | قالب وبلاگ | فال حافظ
  • خرید لینک دائمی | ایران موزه