اردیبهشت 94 - قیدار شهر جد پیامبراسلام
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وب

لینک دوستان
جستجوی وب
برچسب‌ها وب

        

رئیس اداره اوقاف خدابنده خبر داد
اجرای برنامه‌های قرآنی متعدد در بقاع متبرکه خدابنده

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده از اجرای برنامه‌های قرآنی متعدد در بقاع متبرکه خدابنده خبر داد.

خبرگزاری فارس: اجرای برنامه‌های قرآنی متعدد در بقاع متبرکه خدابنده                 ادامه مطلب...


تاریخ : چهارشنبه 94/2/30 | 1:45 عصر | نویسنده : یدالله نجفی | نظر

انتصاب رییس کمیته مرکزی سامانه آزمایشگاه های همکار دانشگاه آزاد اسلامی (ساها)

دکتر میرزاده

با حکمی از سوی دکتر میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر ابراهیم واشقانی فراهانی به عنوان رییس کمیته مرکزی سامانه آزمایشگاه های همکار دانشگاه آزاد اسلامی (ساها) منصوب شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در متن حکم آمده است:

استاد ارجمند، جناب آقای دکتر ابراهیم واشقانی فراهانی

معاون محترم پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی

با سلام و احترام

با توجه به مراتب دانش، آگاهی و سابقه ارزشمند جنابعالی در فعالیت های علمی و پژوهشی، به موحب این حکم به عنوان رییس کمیته مرکزی سامانه آزمایشگاه های مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی (ساها) منصوب می شوید.

امید است با توکل به خداوند متعال و بهره مندی کامل از ظرفیت ها و امکانات موجود در انجام وظایف محوله موفق و پیروز باشید.

حمید میرزاده

رییس دانشگاه آزاد اسلامی




تاریخ : سه شنبه 94/2/29 | 11:44 عصر | نویسنده : یدالله نجفی | نظر

 

نماینده قزوین، آبیک و البرز خطاب به خواصی که هنوز پست و مسئولیتی را در کشور برعهده دارند و در جایگاه‌های بلند نظام نشسته‌اند گفت: نمی‌دانید حرکت‌ها و سخنان شما امروز مورد استفاده ضد انقلاب است و برای شما کف و سوت می‌زنند و برعکس نیروهای انقلاب و مسئولان از شما فاصله می‌گیرند.

 

سخنان برخی خواص بلند پایه کشور امروز مورد سوءاستفاده ضد انقلاب است/ ما دلواپسان، قلندران سیاسی را تنها قلدران می‌دانیمبه گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران "سیدمرتضی حسینی" نماینده قزوین، آبیک و البرز در نطق میان دستور خود در صحن علنی امروز (سه‌شنبه 29) اردیبهشت ماه گفت: دو جریان از ابتدای انقلاب با یکدیگر به مبارزه پرداختند، یک جریان وقتی افراد آن در خط امام راحل بودند مورد فحاشی قرار می‌گرفتند اما زمانی که از این جریان فاصله می‌گرفتند برای آنها سوت و هورا کشیده می‌شد مانند منتظری تا زمانی که در جهت خط امام راحل بود بالاترین توهین‌ها به وی می‌شد اما زمانی که از این خط فاصله گرفت، شروع  به تمجید و تملق این فرد کردند.

 

وی ادامه داد: میرحسین موسوی و کروبی نیز تا وقتی در چارچوب هدایت‌های امام راحل و مقام معظم رهبری حرکت می‌کردند طرف مقابل چه هجمه‌هایی به آنها می‌کرد اما وقتی از این خط فاصله گرفتند تمجیدهایی بود که ضد انقلاب‌ها نثار آنها می‌کرد. 
حسینی خطاب به خواصی که هنوز پست و مسئولیتی را در کشور برعهده دارند و در جایگاه‌های بلند نظام نشسته‌اند گفت: آیا نمی‌دانید حرکت‌ها و سخنان شما امروز مورد استفاده ضد انقلاب است و برای شما کف و سوت می‌زنند ادامه مطلب...


تاریخ : سه شنبه 94/2/29 | 11:43 عصر | نویسنده : یدالله نجفی | نظر

 

روحانی اظهار کرد: در کنار خدماتی که آیت‌الله هاشمی انجام داده‌اند بی‌تردید تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی یکی از برگ‌های زرین تلاش‌های ایشان برای کشور محسوب می‌شود.

 

رییس‌جمهور کشورمان با تاکید بر اینکه اساتید و فرهیختگان یک سرمایه برای کشور محسوب می‌شوند، گفت: چرا این واقعیت را باور نمی‌کنیم که ایران از آن تمام ایرانیان جهان است.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین روحانی رییس‌جمهور کشورمان در مراسمی که به مناسبت سی و سومین سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، با تاکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی قدمی مهم برای توسعه فضای علم و دانش در کشور بود، خاطرنشان کرد: آغاز راه تاسیس دانشگاه آزاد، با مشکلات فراوانی توأم بود و در آن روزها شعارهایی مبنی بر اینکه همه چیز باید دولتی باشد در کشور حاکم بود.

وی اظهار کرد: اگر در آن زمان همت، تلاش و پیگیری آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و موافقت امام(ره) نبود شاید تأسیس چنین دانشگاهی در آن روزگار کاری غیرممکن بود. ادامه مطلب...


تاریخ : سه شنبه 94/2/29 | 11:40 عصر | نویسنده : یدالله نجفی | نظر

"شرط موفقیت روحانیت از نگاه هاشمی"

باید رموز حاکمیت اسلام بر دلها را شناخت

"شرط موفقیت روحانیت از نگاه هاشمی"

شناخت موضوع شرط صدور حکم است، چگونه می‌توانیم برای جامعه‌ای که مصادیق فراوانی از بیماری‌های متعدد دارد، احکام اسلامی بدهیم، در حالی که آگاهی ما در حدّ معلومات عمومی باشد، امروز جامعه شاهد موضوعاتی حتی در مسائل دریایی و هوایی و همچنین استقرار ماهواره‌ها در فضاست و فقه اسلامی نمی‌تواند در چنین موضوعاتی نظر نداشته باشد

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی صبح امروز در دیدار وزیر، معاونین و روحانیون شاغل در وزارت‌خانه صنعت، معدن و تجارت، با تبریک بعثت پیامبر مکرم(ص)، مبدأ تاریخ اسلام را نقطه آغاز پیوند آسمان و زمین پس از یک دوره طولانی فترت، خواند و گفت: دینی آمد که با توجه به اصل خاتمیت آن و بی‌نیازی بشریت از نزول ادیان دیگر آسمانی، انسان را تا رسیدن به سرمنزل مقصود و سعادت، راهنمایی و هدایت می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه این دیدار توجه به تطورات زمانی وشرایط مکانی را از رموز حاکمیت اسلام بر دلها دانست و گفت: اجتهاد اسلامی فروع جزیی زندگی بشریت را براساس اصول اسلام ترسیم می‌نماید.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با یادآوری شرایط قبل از انقلاب که روحانیت بدون امکانات رسانه‌ای و تبلیغاتی و با دست‌های بسته به تبلیغ اسلام می‌پرداختند، خاطر نشان کرد: در زندگی‌ام دو دوره متفاوت برای نقش و جایگاه روحانیون در اجتماع دیدم که در دوره‌ی اول به خاطر سیاست‌های ضد دینی رژیم پهلوی که ادامه‌ی سیاست‌های حکومت‌های سابق بود، روحانیت و نیروهای مذهبی منزوی بودند.

ایشان دوره‌ی دوم زندگی خود را دوره‌ی حاکمیت دین در جامعه به عنوان یک پدیده‌ی بی‌نظیر در تاریخ انقلاب اسلامی خواند و گفت: در این دوره که روحانیت بر مسند امور است، فقه اسلامی دیگر نمی‌تواند محدود به حسبیات و احکام عبادی باشد.  

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با ابراز تأسف به خاطر عدم تدوین مسایل اسلامی در حوزه‌ای که می‌خواهد جامعه ایران را مدیریت نماید، گفت: در زمان ریاست جمهوری که عمیقاً وارد مسایل اجرایی شده بودم، متوجه شدم که شرط برآورده شدن انتظارات علما، فضلا و طلاب حوزه‌های علمیه، ترسیم فروع متعدد براساس نیازهای امروز جامعه است که می‌تواند ادامه‌ی قاعده سازی‌های فقهی بعضی از مجتهدین در طول تاریخ تشیّع باشد.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با تکریم از شیوه سنتی تبلیغ حوزه‌های علمیه در طول تاریخ، اظهار داشت: شرط روزآمد شدن تحصیلات حوزوی و هماهنگی آنها با مسایل روز، تأسیس رشته‌های متعدد مورد نیاز در حوزه‌های علمیه است. ادامه مطلب...


تاریخ : سه شنبه 94/2/29 | 11:39 عصر | نویسنده : یدالله نجفی | نظر
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای ستاد کنگره گرامیداشت شهدای پیشمرگان مسلمان کُرد:
دشمن با بهانه‌هایی نظیر «مذهب» و «قومیت» اختلاف‌افکنی می‌کند 
بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای ستاد کنگره گرامیداشت شهدای پیشمرگان مسلمان کُرد که در تاریخ 1394/2/14برگزار شده بود، صبح امروز (دوشنبه) در این کنگره در شهر سنندج منتشر شد.
حضرت آیت الله خامنه‌ای در این دیدار با تقدیر از گرامیداشت یاد شهیدان پیشمرگان مسلمان کُرد، به فداکاری و از جان گذشتگی این جوانان مؤمن و با اخلاص اشاره کردند و گفتند: پیشمرگان مسلمان کرد با حضور در میدان، هم جان خود را به خطر می‌انداختند و هم گروهکهای ضد انقلاب آرامش خانواده‌های آنها را تهدید می‌کردند، اما این جوانان شجاع، حقاً و انصافاً امتحان بسیار خوبی دادند. ادامه مطلب...


تاریخ : سه شنبه 94/2/29 | 11:36 عصر | نویسنده : یدالله نجفی | نظر

رهبر معظم انقلاب اسلامی قهرمانی تیم ملی تکواندو در مسابقات جهانی روسیه را تبریک گفتند (1394/02/28 - 20:25)

در پی کسب مقام قهرمانی تیم ملی تکواندو در مسابقات جهانی روسیه، رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی از دست اندرکاران و اعضای تیم ملی تکواندو تشکر کردند.
متن پیام رهبر معظم انقلاب به شرح زیر است:
بسمه تعالی
کسب مقام قهرمانی جهان را به تکواندوکاران و دست اندرکاران تیم ملی کشور عزیزمان ایران تبریک میگویم و از اینکه توانستید بار دیگر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهتزار درآورید تشکر میکنم.
سید علی خامنه ای
28 اردیبهشت 94



تاریخ : سه شنبه 94/2/29 | 11:35 عصر | نویسنده : یدالله نجفی | نظر

این داور نازنین ! (عکس)

 

برای ما که همیشه ترس از ناداوری به خصوص در بازی مقابل تیم های عربی در خون‎مان است، قضاوت امروز شوکه‎کننده بود .


 

به گزارش "ورزش سه"، ناگور امیر بن نور محمد داور مالزیایی در این بازی همه کار برای پرسپولیسی ها کرد. از مردود اعلام کردن گل سالم الهلال تا اخراج بازیکن این تیم و البته نادیده گرفتن هند سوشا مکانی.
به هرحال این پاداشی به حضور 100 هزار نفری هواداران پرسپولیس بود و شاید جبران قضاوت بنجامین ویلیامز در جام ملتهای آسیا.

 


 

 




تاریخ : سه شنبه 94/2/29 | 9:55 عصر | نویسنده : یدالله نجفی | نظر

هواداران پرسپولیس برای تماشای دیدار این تیم با الهلال روی دیواره‌های لبه ورزشگاه آزادی هستند.

 

این در حالی است که بیش از 100 هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند.

 

 

 




تاریخ : سه شنبه 94/2/29 | 9:54 عصر | نویسنده : یدالله نجفی | نظر

جنگ روانی طرافداران حزب الله با لیموترش +عکس

دانش آموزان لبنانی به توصیه سید حسن نصرالله مبنی بر نوشیدن شربت آب لیمو عمل کردند.
به گزارش مشرق، چندی پیش برخی از رسانه های ضد مقاومت با اشاره به نوشیدن شربت آب لیمو توسط سید حسن نصرالله در حین سخنرانی ها خبر زدند که سید حسن نصرالله به سبب داشتن بیماری، این شربت را می خورد.

سید حسن نصرالله در آخرین سخنرانی خود با رد شایعات مربوط به وخامت سلامتی اش اعلام کرد که در حین سخنرانی اش شربت آب لیمو یا همان لیموناد را می نوشد.

دبیرکل حزب الله به دیگران هم توصیه کرد که در هنگام سخنرانی به جای آب خوردن، شربت آب لیمو را بنوشند.

تعدادی از دانش آموزان لبنانی هم تصمیم گرفتند که به این توصیه سید حسن نصرالله عمل کنند.

جنگ روانی طرافداران حزب الله با لیموترش +عکس

دانش آموزان مدرسه المهدی از مدارس وابسته به حزب الله هم دیروز با همکاری مسئولان مدرسه شان لیمو ترش لبنانی خریدند.

دانش آموزان با گرفتن آب این لیموها، شربت آب لیمو یا لیموناد را درست کردند تا به توصیه سید حسن نصرالله عمل کرده باشند.
منبع: ابنا



تاریخ : سه شنبه 94/2/29 | 9:54 عصر | نویسنده : یدالله نجفی | نظر