نماینده خدابنده در نطق پیش از دستور مجلس - قیدار شهر جد پیامبراسلام
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وب

لینک دوستان
جستجوی وب
برچسب‌ها وب

نماینده خدابنده در نطق پیش از دستور مجلس:سران کشورهای اسلامی از وقوع فجایع سنگین در غزه جلوگیری کنند محمد سلطانی

نماینده مردم خدابنده با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه گفت:از سران کشورهای اسلامی و سازمان ملل می‌خواهم در جلوگیری از وقوع فجایع سنگین دیگر اقدام عاجل بعمل آورند.

به گزارش خبرنگار امور مجلس خبرگزاری فارس محمد سلطانی نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی به عنوان اولین ناطق پیش از دستور امروز چهارشنبه مجلس، طی سخنانی با بیان اینکه مردم و مسئولین را به شهادت می‌طلبم که در این مدت آنچه که توانستم تلاش کردم و با همکاری مسئولین محترم استان و شهرستان و کشوری برای توسعه و پیشرفت و ارتقاء سطح منطقه انجام دهم، گفت: شهرستان خدابنده در تولید گندم، کلزا، سیب زمینی و چغندر قند رتبه نخست را در کشور بدست آورد که بدین وسیله از تلاش و کوشش کشاورزان عزیز و مسئولین محترم بخش کشاورزی نهایت تشکر را دارم.

سلطانی در ادامه افزود: خوشبختانه شهرستان خدابنده با آماده سازی زیر ساخت‌ها توان جذب سرمایه گذاری را دارد که باید برای مقابله با بیکاری سرمایه گذاری مناسبی انجام پذیرد و تسهیلات و کمک‌های دولت افزایش یابد که در این راستا از دولت عدالت محور تقاضا دارم با توجه به نقش ارزنده مردم شهرستان خدابنده در بالا بردن مشارکت ملی بخصوص در انتخابات مختلف نگاه ویژه‌ای به شهرستان داشته باشد.

نماینده مردم خدابنده در مجلس هفتم در ادامه به مشکلات اقتصادی اشاره کرد و گفت: از رئیس جمهور و دولت خدمتگذار می‌خواهم برای مبارزه با گرانی و جلوگیری از تورم با هماهنگی مجلس شورای اسلامی و نخبگان اقتصادی برنامه مناسب علمی و عملی تدوین و ارائه نمایند زیرا درآمد و هزینه اگر نا سازگار و غیر متعارف باشد موجبات نارضایتی را فراهم می‌آورد، درآمد کارمندان، کارگران و کشاورزان متناسب با هزینه ها و افزایش قیمت‌ها نیست.

از همکاران محترم نماینده نیز تقاضا دارم در بررسی و تصویب بودجه به آثار اقتصادی آنان از جمله تورم توجه ویژه داشته باشند.

وی در ادامه از وزیر نفت نیز درخواست تسریع در گاز رسانی به روستاها و شهرهای خدابنده بعلت سردسیر بودن منطقه کرد.

محمد سلطانی خطاب به وزیر صنایع نیز اظهار داشت:از وزیر صنایع می‌خواهم در استقرار واحدهای صنعتی در شهرستان خدابنده با توجه به شرایط مناسب منطقه براساس مصوبه هیئت دولت در سفر استانی اقدام نموده و در واگذاری معدن روی انگوران به شرکت توسعه معادن روی ایران طبق مصوبه سفر استانی تلاش و تسریع نمایند.

وی در ادامه از وزیر کشاورزی درخواست کرد تا با توجه به تولید 65 درصد گندم استان در شهرستان خدابنده در اختصاص کود شیمیایی مورد نیاز و قیمت گذاری نرخ واقعی خرید گندم و نهادهای کشاورزی تجدید نظر نمایند.

محمد سلطانی در پایان نطق خود ضمن همدردی با مردم غزه،گفت: جنایت اسرائیل غاصب با حمایت استکبار جهانی در مناطق اشغالی فلسطین را محکوم می کنم و با توجه به موضع گیری به موقع و مناسب مسئولین جمهوری اسلامی ایران از سران کشورهای اسلامی و سازمان ملل می‌خواهم در جلوگیری از وقوع فجایع سنگین دیگر اقدام عاجل بعمل آورند.




تاریخ : دوشنبه 93/1/11 | 1:19 صبح | نویسنده : یدالله نجفی | نظر
       



  • paper | قالب وبلاگ | فال حافظ
  • خرید لینک دائمی | ایران موزه