مصاحبه پرتو درمورد نماینده فعلی مردم خدابنده درمجلس شورای اسلامی - قیدار شهر جد پیامبراسلام
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وب

لینک دوستان
جستجوی وب
برچسب‌ها وب

مروت الله پرتو نماینده سابق مجلس شورای اسلامی مصاحبه ای با خبرنگار هفته نامه بیان خدابنده بخاطر سخنرانی های اخیر نماینده فعلی مردم خدابنده انجام دادند.

پرتو:نسبت خیانت به نمایندگان و مسئولین نشان از بی تقوایی،ضعف اعتقادی و فریب کاری است

پرتو گفت:آقایی که نسبت خیانت به نمایندگان ادوار مختلف مجلس غیر از خودش می دهد،لابد با فرهنگ دین و تقوا بیگانه استکه وی باید خدمات خودش در زمان نمایندگی را بگوید نه اینکه در زمان شاه در محمودآباد مدرسه احداث شده بگوید من کردم و آن را بنام خودش ثبت کند.

پمپ بنزین را که من به زرین رود، گرماب و سجاس آوردم به اسم خودش بنویسد.پرتو با اشاره به اینکه دو دوره نماینده مجلس بودم همه برای خودشان ماشین و ساختمان گرفته و انتفاعی به نفع خود عمل کردندولی من گفتم حکومت اسلامی گوشت قربانی نیست برداریم ببریم گفت:کسانی که ادعا می کنند هر کس در هر جایگاهی ادعا می کند که در دوره کسی کاری صورت نگرفته و یا نمایندگان قبل از من خیانت کردند،معلوم است که تقوای وی ایراد دارد.

وی افزود:عمل و ایثار را خداوند قبول نمی کند مگر از تقوا پیشه گان،این آقا می گوید،وقتی در حضور بی نظیر مردم در 22 بهمن سال قبل می گویدنمایندگان کار نکردند. روز قدس سالجاری می گوید چهار سال دولت خاتمی و هشت سال دولت احمدی نژادکاری صورت نگرفته است،من نه مدافع آقای خاتمی هستم و در زمان احمدی نژاد هم رهبر معظم انقلاب می فرمایند کارهای زیادی صورت گرفته است.

نماینده مردم خدابنده در دوره سوم و ششم گفت:اینها از بی تقوایی و ضعف اعتقادی و فریبکاری است و عوام هم با دست رنج خودشان روزی در آوردند و درستی حرف دروغ و راست را خوب می فهمند و می دانند بی تقوایی برای چه؟

وی گفت دوره ششم مجلش شورای اسلامی قیدار به چهار راه تبدیل شد.




تاریخ : شنبه 92/6/16 | 3:9 عصر | نویسنده : یدالله نجفی | نظر


  • paper | قالب وبلاگ | فال حافظ
  • خرید لینک دائمی | ایران موزه