بهمن 92 - قیدار شهر جد پیامبراسلام
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وب

لینک دوستان
جستجوی وب
برچسب‌ها وب
 
  مدیر کل اوقاف سازمان اوقاف و امور خیریه استان زنجان، گفت: پروژه ساخت تالار احسان در شهرستان خدابنده 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
حجت الاسلام علی باقری ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود:  در سالی که به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده، اداره کل اوقاف در راستای عمل به منویات رهبری در این بخش اقدامات مختلفی را انجام داده است.

وی، با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای ارتقای بهره‌وری موقوفات و بقاع متبرکه  اظهار داشت: در این راستا دو پروژه در استان با نام‌های ساختمان هوشمند با کاربرد تجاری مسکونی و خدماتی در حال ساخت است.

مدیرکل سازمان اوقاف و امور خیریه استان زنجان، همچنین به ساخت تالار احسان در شهرستان خدابنده اشاره کرد و گفت: زیربنای این تالار هزار و 500 متر مربع است و پیشرفت فیزیکی آن 35 درصد برآورد شده است.

حجت الاسلام باقری ،از وجود 44 موقوفه در شهرستان خدابنده  خبر داد.

وی یادآور شد: اداره اوقاف شهرستان خدابنده در راستای ترویج و تبلیغ فرهنگ وقف اقدامات مختلفی را در شهرستان انجام می دهد.

مدیر کل سازمان اوقاف و امور خیریه استان زنجان،گفت: مسئولان اوقاف در تلاش هستند علاوه بر توسعه موقوفات به ترویج فرهنگ وقف نیز بپردازند، زیرا فرهنگ سازی این موضوع تاثیر بسزایی در افزایش موقوفات دارد.

حجت الاسلام باقری، با بیان اینکه درحال حاضر 44 موقوفه در شهرستان خدابنده وجود دارد گفت: مهم‌ترین موقوفه شهر قیدار بقعه قیدار النبی (ع) است که هر ساله گردشگران و علاقه مندان بسیاری را به خود جذب می‌کند.

وی تصریح کرد: بازسازی و تعمیر بقاع متبرکه از اهم برنامه های اوقاف است.




تاریخ : چهارشنبه 92/11/9 | 10:48 عصر | نویسنده : یدالله نجفی | نظر
فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده گفت: آتش کینه جان مرد 30 ساله خدابنده‌ای را گرفت.
خبرگزاری فارس: آتش کینه جان مرد 30 ساله خدابنده‌ای را گرفت

 

بهرام خلیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: آتش کینه مرد 28 ساله در شهرستان خدابنده منجر به قتل مرد 30 ساله با سلاح گرم شد.

وی از وقوع یک فقره قتل با سلاح گرم در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی از درگیری دو فرد در عصر روز هفتم بهمن در یکی از روستاها مطلع شده و بلافاصله به محل اعزام شدند.

این مسئول با بیان اینکه ماموران با حضور در محل دریافتند که متهم با سلاح گرم فردی را مورد اصابت قرار داده و متواری شده است، خاطرنشان کرد: متاسفانه این فرد در حین انتقال به بیمارستان به علت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه در بازجویی از متهم وی با اشاره به اینکه به علت اختلاف با خانواده مقتول به حبس محکوم شده بود، ادامه داد: متهم پس از آزادی به فکر انتقام از مقتول افتاد.

خلیلی اعلام کرد: متهم به همین منظور سلاحی گرم تهیه و در روز حادثه با مقتول درگیر شده و او را مورد هدف قرار داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم و معرفی وی برای سیر مراحل قانونی به دادسرا به مردم توصیه کرد: مردم قبل از هرگونه اقدامی نسبت به عواقب عمل خود بیندیشند.




تاریخ : چهارشنبه 92/11/9 | 10:43 عصر | نویسنده : یدالله نجفی | نظر
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خدابنده گفت: در دهه مبارک فجر 36 طرح کشاورزی شهرستان خدابنده به بهره‌برداری می‌رسد.
خبرگزاری فارس: بهره‌برداری از 36 طرح کشاورزی در شهرستان خدابنده

 

علی عیوضی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: پروژه‌های مختلفی در سطح شهرستان خدابنده برای دهه مبارک فجر آماده بهره‌برداری است که مجموع این طرح‌ها اعتباری بالغ بر 28 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی به بخش‌های مختلف این طرح‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: 10 طرح در بخش گاو شیری است که برای 15 نفر اشتغالزایی ایجاد می‌کند و برای توسعه تولیدات در این بخش موثر خواهد بود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خدابنده به دیگر پروژه‌ها اشاره کرد و گفت: 16 طرح بره‌پروری نیز با اشتغالزایی 17 نفر در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری خواهد رسید. همچنین هشت طرح گوساله‌پروری با اشتغالزایی هشت نفر و پرورش بوقلمون با اشتغالزایی سه نفر و گوساله با اشتغال یک نفر از دیگر طرح‌ها در دست بهره‌برداری است.

این مسئول با بیان اینکه همه این طرح‌ها در سال91 مصوب شده است، افزود: مجموع این طرح‌ها ظرفیتی بالغ بر 3 هزار و 105راس گوساله، گاو شیری، گوساله، بوقلمون و بره خواهد داشت.

عیوضی به اشتغالزایی این طرح‌ها اشاره کرد و اذعان داشت: مجموع اشتغالزایی این طرح‌ها 47 نفر است و 28 میلیارد و 335 میلیون ریال برای آن اعتبار هزینه شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خدابنده به اهمیت بهره‌برداری از این طرح‌ها اشاره کرد و گفت: افتتاح این طرح‌ها و فعالیت آن‌ها موجب افزایش تولید در بخش‌های گوشت قرمز و سفید و همچنین شیر خواهد شد. در بخش تولید گوشت قرمز به ظرفیت تولید 157 تن افزوده خواهد شد. همچنین در بخش تولید گوشت سفید نیز 52 تن به تولیدات این بخش افزوده می‌شود. در بخش شیر نیز 212 تن محصول به ظرفیت موجود افزوده خواهد شد. این میزان تولیدات در هر سال برآورد شده است.

وی همچنین به محل تامین اعتبار این طرح‌ها اشاره کرد و متذکر شد: این طرح‌ها از محل اعتبارات تامین تسهیلات کشاورزی صورت گرفته است.




تاریخ : چهارشنبه 92/11/9 | 10:41 عصر | نویسنده : یدالله نجفی | نظر

فرماندار شهرستان خدابنده گفت: همزمان با یوم الله دهه مبارک فجر 29 پروژه عمرانی در این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.


علی یوسفی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پروژه ها با بیش از 150 میلیارد ریال در حوزه های گاز رسانی، آسفالت جاده های روستایی و ورزشی است.

وی تاکید کرد: سالن مدیریت بحران و ساختمان پزشکی قانونی نیز در شهرقیدار به بهره برداری خواهد رسید.

یوسفی یادآورشد: همزمان با دهه فجر امسال شش روستای شهرستان خدابنده از گاز شهری بهره مند می شوند که تعداد روستاهای دارای گاز طبیعی به 38 می رسد.

وی 30 درصد از روستاهای این شهرستان را بهره مند از گاز طبیعی ذکر کرد.

فرماندار شهرستان خدابنده گفت: دهه فجر، سرآغاز طلوع اسلام، خواستگاه راستین ارزش های اسلامی و رهایی ملت بزرگ ایران از ظلم و ستم است.

یوسفی تاکید کرد: این دهه بخشی از تاریخ سرنوشت ساز ایرانیان است که گذشته را از آینده جدا کرد.




تاریخ : چهارشنبه 92/11/9 | 10:38 عصر | نویسنده : یدالله نجفی | نظر


  • paper | قالب وبلاگ | فال حافظ
  • خرید لینک دائمی | ایران موزه